Sipariş ve Teslimat Şartları

Sipariş ve Teslimat Şartları
Mirkon.com.tr adresinden verdiğiniz siparişlerin teslimat süreci, verilen siparişlerin takibi, kargo ücreti ve diğer sipariş bilgileri hakkındaki bir çok konuyu bu sayfada bulabilirsiniz. 

Kargo ücreti ne kadar? 
Kargo gönderileri Türkiye'nin her iline Aras kargo firması ile gönderilmektedir.  Alışverişlerinizde gönderim ücreti 10,00 TL dir. 250 TL ve üzeri alışverişlerde kargo ücretsizdir.

K.K.T.C'ye ürün gönderimi yapılamamaktadır.

Kapıda ödeme ücreti ne kadar?
Kapıda ödemeli gönderimler yakın bir zamanda hizmete sunulacaktır.

Siparişim ne zaman ve ne şekilde teslim edilecek? 
Mirkon'da siparişleriniz satın alınan ürünün içeriğine göre yapılan özel korunaklı paketleme işlemlerinden sonra kargoya teslim edilmektedir. Satın aldığınız ürünlerin kargoya teslim süresi her ürünün ilanında belirtilen süredir. Siparişleriniz, verildiği günden itibaren 1-7 iş günü içerisinde kargo firmasına teslim edilmektedir. 16:00'dan sonra gelen siparişleriniz bir sonra ki iş günü içerisinde değerlendirilmektedir. "Hafta sonları iş gününden sayılmamaktadır."

Siparişleriniz ile ilgili bilgi için :  Mirkon.com.tr'de üye girişi yaptıktan sonra hesabım bölümünden geçmiş siparişlerinizi inceleyebilirsiniz. Ayrıca Siparişleriniz ile ilgili destek taleplerim bölümünden yeni destek talebi oluşturabilirsiniz.


Siparişimi nasıl takip edebilirim? 
Siparişinizin takibini 'Hesabım' bölümünün altından ya da ana sayfanın altındaki  'Sipariş Takibi' bölümünde yapabilirsiniz. 

Siparişiniz Hazırlanıyor ifadesi siparişinizin tarafımıza ulaştığını ve hazırlanma aşamasında olduğunu belirtir.
Ürününüz kargoya verildi Ürününüzün paketlemesinin yapılıp kargo firmasına teslim edildiğini gösterir .Kargo takip numaranıza tıklayıp kargo firmasının nerede olduğunu görebilirsiniz demektir.
Siparişiniz iptal edildi. Para iadesi kredi kartınıza yapıldı ifadesi sizin isteğiniz üzerine verdiğiniz siparişi iptal edip ödediğiniz tutarın kredi kartınıza iade edildiğini göstermektedir.

Teslimat adresinde bulunamazsam ne olacak? 
Anlaşmalı kargo firmaları teslimat sırasında adreste bulunmamanız durumunda bir "Ziyaret Notu" bırakacaktır. Bu durumda siparişinizi son bir kez olmak üzere tekrar adresinize getirilecektir. Teslim edilemedi notu aldığınız zaman kargo firmasını arayıp tekrar gelecekleri zaman konusunda kargo yetkililerine bilgi verebilirseniz ürününüzün doğru zamanda size gelmesini sağlayabilirsiniz. Aksi takdirde 2. kez geldiklerinde de teslim edecek birilerini bulamazlarsa siparişiniz mirkon.com.tr deposuna iade edilmektedir.
Mirkon.com.tr sitesinden verilen tüm siparişler, yasaların gerektirdiği şekilde irsaliye ve fatura eşliğinde teslim etmektedir.

Ürünü teslim alırken nelere dikkat etmeliyim? 
Kargo görevlisi ürünü size veya belirttiğiniz kişiye teslim ederken kimlik belgesi veya ehliyet isteyecektir. Bu sebeple sizin veya teslim alacak kişinin yanında kimlik belgesi veya ehliyetinin bulunması gerekmektedir. Ürünü teslim aldııktan sonra siparişinizi kontrol ediniz. Her hangi bir yanlışlık, eksiklik,kutuda kırılma yada ıslanma gördüğünüz takdirde derhal mirkon.com.tr'den üye girişi yaptıktan sonra konu ile ilgii olarak destek talebi oluşturunuz. İlgili birimlerimiz konu ile ilgili kısa sürede dönüş yapacaklarıdır. Yeni ürünleriniz tarafınıza 1-7 iş günü içerisinde gönderilecektir.Kargoyu kontrol etmeden teslim almanız durumunda kutu içerisinden çıkabilecek eksik ya da taşıma sırasında oluşabilecek kırılma olaylarından kargo firması mesul olmayacağı için zor durumda kalabilirsiniz.Lütfen kargo kolilerinin sağlam olarak size teslim edildiğinden emin olunuz. 

Ürün kargodan eksik veya kırık çıkarsa ne yapmalıyım? 
Teslim aldığınız ürünler kargodan eksik çıkarsa mirkon.com.tr'den Üye girişi yaptıktan sonra > Destek Taleplerim > Yeni Destek Talebi Oluşturarak ve sipariş numaranızı belirterek kırık eksik hatalı ürünü ve şikayetinizi tarafımıza bildirebilirsiniz. Kısa sürede oluşturduğunuz destek talebine cevap ilgili birimlerimiz tarafından verilecektir.
*Siparişinizde bulunan kırık veya hatalı ürünlerin fotoğraflarını destek@mirkon.com.tr adresimize gönderip ücretsiz değişimini sağlayabilirsiniz.
Dilerseniz hafta içi 08:00 -18:00 saatleri arası 0212 520 25 16 no'lu telefondan müşteri hizmetleri yetkilimizle görüşebilirsiniz. 


İstanbul Adalar'a Kargo Hakkında 
İstanbul Adalar ilçesine kargo gönderimi yapılmamaktadır. 

İstanbul içi sevkiyatı hakkında 
İstanbul'da bazı ilçelere Aras kargo ulaşımı haftanın belli günlerinde yapılmaktadır. Ağva, Durusu ve Şile ilçelerine Pazartesi ve Perşembe günleri kargo teslimi yapılmaktadır. Ömerli'ye Pazar hariç her gün teslimat yapılmaktadır. 
Bu bilgiler Aras Kargo firması tarafından verilmektedir. 

Teslimatla ilgili önemli bilgiler 

- Kargo teslimatında sorun yaşarsanız lütfen en kısa zamanda bize haber veriniz.

- Siparişinizdeki ürün/ürünleri herhangi bir nedenle iade edebilmeniz için; ürünün orijinal ambalajında muhafaza edilmesi, tüm aksesuar ve ambalaj malzemeleriyle eksiksiz bir şekilde, fiziksel hasar görmeden geri verilmesi gerektiğini unutmayın.

- İade işlemlerinde, faturanın tüm nüshalarının (2 kopya) ürünle birlikte gönderilmesi gerekir.
IdeaSoft® | E-Ticaret paketleri ile hazırlanmıştır.